Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 mai 06, 09:33
Endret: 19 mai 06, 09:34
At Steinar S. gir uttrykk for frustrasjon er vel ikke så merkverdig.

Behandlingen av S.Si FFK er vel ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse, dersom en tenker "klok" personpolitikk.
Husker vi ca 1 år tilbake, så hadde S.S vært 1.keeper helt til Myhre dukket opp. Han hadde hatt 2 gode kamper og noen blemmer, noe som vel er typisk for nettopp Steinar Sjølie. Ingen kunne si noe på at Thomas MYhre ble 1.keeper, men plutselig som lyn fra klar himmel, Steinar Sørlie satt ikke engang på benken. Totalt ut i kulda.
Thomas Myhre reiser etter en stund, tørker støv eller is av S.S igjen, nå 1.keeper.

Så denne situasjonen, hvor jeg er helt enig med Geir Bakken i F-B, klosset taklet fra Eggen & Co.

Dette ikke fordi jeg sier/mener at Steinar Sørlie er en topp keeper, til det varierer prestasjonene altfor mye. 

Likevel også han har vel rett til en fair behandling, virker på meg som om kommunikasjon  ofte en mangelvare i FFK.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340