Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 mai 06, 01:35
Er nok litt sent ute med mine synspunkter, har vært ute på i kveld men fikk med meg deler av kampen på radion, ikke nok  til å si hvem som ikke gjorde jobben sin, men når jeg ser resultatet så trenger en ikke rare etterforskninga for å skjønne at INGEN gjorde jobben sin idag!


Men hva er det som skjer i hodene på spillere som på søndag spiller en knall kamp, ja opp i mot kvaliteten på kampen mot rbk i fjor sommer, for så å dette ned på ett nivå som ikke bare er under pari, men så langt ned på stigen som er overhode mulig. Tror spillerne at siden de slo vif, fjorårets seriemestere, så kan de bare sette på cruise kontrollen og alt vil gå av seg selv? Klarer ikke eggen og trener teamet å nullstille spillerne, eller, klarer ikke spillerne å nullstille seg selv? Blir vi "så gode" at molde blir bare en kamp som vi må møte opp på for å hente poeng? For jeg tviler på at molde er så gode at selvom FFK spillerne hadde spilt opp imot det de gjorde mot vif så hadde resultatet blitt det samme....  Er det innstillingen det er noe gæli med? Syr ledelsen puter under armene på spillerne? Generelt sett, er de interisert i å gjøre en jobb for pengene de tjener? Jeg skal ikke sitte her å klage på spillerne eller trenerne, det er det nok av andre som kan ta seg av, jeg bare stiller spørsmålet, ble spillerne for kjepphøye etter triumfen mot vif??

Jeg har ikke sett målene til molde, det har jeg heller ikke tenkt til å gjøre, for da blir jeg bare ennda mere kvalm og forbanna en det jeg er og det orker jeg ikke! Men jeg vil spørre de som var der, er det grumm til å tro at dette er en 1 gangs hendelse, eller er det muligheter til å hente seg inn igjen, jeg må si, jeg begynner faktisk å tvile på mitt eget lag, og det gjør meg dårlig!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340