Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 06, 01:03
Opprinnelig postet av dracula
Synes det egentlig er merkelig hvordan enkelte både her inne og i FFK ledelsen tror / sier at FFK er medaljekandidat etter en god kamp. Dette begrunner de bl.a selvsagt med spillestallens styrke.

Dessverre er det slik at tabellplasseringer og medaljer deles ut etter stabilitet gjennom en lang sesong, ikke etter enkelte "skippertak" eller gode kamper.

Personlig tror jeg fortsatt og har trodd at FFK sin spillestall ikke er sterk nok til å hevde seg på øvre del av TL tabellen. De kan klare enkelte gode kamper, men har ikke nok kvalitet til å ha den nødvendige stabiliteten.

Tror fortsatt at FFK trenger en kvalitetsforsterkning i alle alle tre ledd, ser vekk fra keeperplassen, som Rami tar seg av.
Forresten kan også denne plassen skape neglebiting, mens han er i Tyskland. M.a.o kan jeg ikke ikke være enige med de i FFK ledelsen, les bl.a KTE som hevder at laget pr.idag er godt nok og ikke trenger forsterkninger for å hevde seg blandt topplagene.

Etter FFK kampen mot VIF ga jeg selvsagt laget meget bra respons, de hadde fortjent det. Likevel var jeg kjettersk nok til å stille spørsmålet om det var FFK som fikk VIF til å være så dårlige, eller VI`F som gjorde FFK så gode. Trolig er vel sanheten et sted midt i mellom.

Når det gjelder FFK sin plassering i årets TL tror jeg fortsatt at med dagens stall at 8-11plass er realistisk, alt etter hvordan unggutta slår til. 

Jeg er innefortstått med at enkelte både her inne og i FFK ledelsen, les fortsatt KTE ,vil kalle dette "brønnpissing".

 



Dette var grei lesning Dracula :) 
Det har mye å si måten det sies på. Dette hadde ikke brønnpissing-karakteren over seg. 
Det kan vel være at Eggen er nødt til å si laget er godt nok pga mangel på penger? 
Det er jo selvfølgelig vanskelig å si, men man kan jo begynne å lure.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340