Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 nov 03, 15:56
Endret: 11 nov 03, 16:12
FFK bekrefter at de gir opp forsøket på å hente Thomas Pereira fra Viking. Hvilken bombe! (link)

Faktum er derimot at vi har et aldri så lite venstrebackproblem, og det florerer ikke av spillere i den posisjonen, og langt færre er 1) gode nok, samt 2) tilgjengelige.

I dag har vi Vebjørn Hagen som neppe holder godt nok nivå. Vi har Stian Johnsen. Han er spennende, men er ikke akkurat defensiv av natur samt manglende fysikk. Deretter har vi Jørgen Pettersen. Men han er definitivt mye bedre som stopper, og jeg vil helst ikke se en høyrebeint spiller på venstreback. Olof Watson fikk jo ikke fornyet tillit. Hagen, Johnsen og Pettersen virker hvertfall noe tynt. Hvem skal vi hente inn her? Noen solide venstrebacker som er bosmanspillere? Jeg har hørt at Joachim Hallenberg er blitt nevnt. Han spilte jo venstreback for oss under Sandberg, og gjorde sine saker bra, men han har vel slitt i Sverige i år.

Erik Faraasen fra Tistedalen har trenet en stund med FFK, men er vel neppe god nok for å spille på dette nivået ennå, men han har etter sigende gjort sine saker bra. Han spiller vel venstre midtbane/kant.

Lars Blixt står på lista til Eggen, men Blixt er jo egentlig høyreback, og de som ser ham jevnlig sier jo at han knapt holder middels Tippeliganivå som høyreback. Er det da mannen vi skal satse på som venstreback? Han sier jo selv at han ikke trives like godt der. Jeg vil ha en spiller som ER venstrebeint og trives i posisjonen. Det gjelder overalt på banen, og de er viktig for å lykkes.

Har dere noen navn?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340