Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 mai 06, 22:09
Opprinnelig postet av Abby
Og bønna, du som er så veeeeldig FFK om dagen, hvorfor har ikke du på deg supporter utstyr da? Stille opp med svart t-skjorte på kamp? Så riktignok et skjerf rundt nakken på deg. Men du så nå mer ut som en casual for min del.


Må le når jeg leser dette, skal du begynne å henge deg oppi hva folk går kledd med på stadion og i plankehaugen nå også a?Er vel for f**** ikke noen regler som tilsier at man må ha ffk boxern,buksa,drakta,pannebånd etc når man går på kamp vel,(Effekter er overvurdert), det neste du forlanger er vel rød hvite klappere siden det kommer til salgs i butikken?Eller kanskje de nye ffk skoa? Så lenge man synger og støtter laget sitt så er det vel akkurat samme hva man går med... I dette tilfellet hadde faktisk bønna på seg et sjerf. Har sett sinnsykt mange uten det i plankehaugen også...Og hvis du absolutt skal kritisere noen, burde du ikke henvedt deg til folk som ikke synger i plankehaugen først da i stedet for å bruke tid og energi på å irritere deg over folk som kanskje ser ut som ditt eller datt?

Men for å legge deg på linja/nivået ditt "men du så mer ut som en casual for min del", " for min del virker det som om du bruker for mye tid på å ha på deg effekter i stedet for å synge" ,eller "han ser ut som rasist fordi han er skinna og har tatovering.Slutt å bedøm når du ikke kjenner personen. Det er jo helt håpløst ubegrunna kommentarer. Tenk så sinnsykt bra det ville vært hvis hele stadion kom i rødt og hvitt men ingen sang?" 

For å sette dette litt mer på spissen, hvis noen er blod ffk supporter, har dårlig økonomi og klarer akkurat å spare opp til å komme seg inn på kampene,så må de da bruke de penga på supporterutstyr og heller sitte hjemme foran tven å se på? Blitt utrolig bra liv på stadion hvis man skulle ha fortsatt med den holdninga du viser her nå.  Nå er vel ikke dette tilfelle med bønna, men er helt sikkert noen som har det sånn. Så du bør være forskitig med hva du slenger ut.


---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340