Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 08 mai 06, 15:13
Opprinnelig postet av Abby
For noe tull! Jeg har med meg den 5-år gamle ste-datra mi på kamp jeg. Vi står på PH feltet. Det er ikke noe problem. Og er det ei som fortjener å stå der så er det ho. Ho synger og gauler av full hals. Ho kan sangene bedre enn meg! Med tanke på hvor mye "plankefyll" (voksne som ikke synger) det er som står på PH feltet så synes jeg ikke man kan nekte ihuga sang-supportere å stå på feltet bare fordi de er små. Men som den voksne som tar med seg små-unger inn på feltet må man jo være klar over at det er mye stygge ord som flagrer i vinden og mye hopping og knuffing. Så det er jo litt på eget ansvar da. .


Vel Abby, jeg sto nesten ved siden av deg igår, og nå veit jeg ikke om du så han som fyren som sto til høyre for deg, han hadde en unge på armen, og ungen holdt seg for ørene og stakk hodet ned i armen på faren sin hver gang vi sang. Fikk nesten dårlig samvittighet der jeg sto å skrek for full (sår) hals. Såå, sikkert delte meninger om hvorvidt det er gøy. 

Btw, hvis du så hva det sto på t-skjorta til bønna, så hadde det lite mde såkalt "casual"-bekledning å gjøre gitt.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340