Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 08 mai 06, 13:36
Opprinnelig postet av Costanza
Som jeg skrev i den andre tråden om dette temaet (ville slettet denne om jeg ikke oppdaget den før nå), så er det i og for seg ganske naturlig at fokuset ikke rettes mot FFK etter kamper mot storlagene som VIF, RBK, LSK, Brann - uansett om det blir tap eller seier. Og spesielt når Rekdal går ut og sier at han muligens trekker seg, så er det klart det er av stor nyhetsverdi på landsbasis og interessant for en tv-kanal. Det er jo snakk om fjorårets seriemester. Jeg forventet hvert fall ikke noe fokus og diskusjon rundt FFK av TV2 etter denne kampen.




I for seg greit nok... men likevel synes jeg det er litt bemerkelsesverdig at de ikke bruker noen sekunder på å kommentere FFKs til de grader gode spill i denne kampen. De kunne jo analysert dette noe. Tromsø fikk jo stor oppmerksomhet fordi de endelig viste gode takter og fikk en seier. Dessuten er det jo nesten bare FFK som ikke får den oppmerksomheten som "alle" de andre får, i følge min observasjon.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340