Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 mai 06, 12:46
Endret: 08 mai 06, 13:00
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Abby
Og bønna, du som er så veeeeldig FFK om dagen, hvorfor har ikke du på deg supporter utstyr da? Stille opp med svart t-skjorte på kamp? Så riktignok et skjerf rundt nakken på deg. Men du så nå mer ut som en casual for min del.


God morgen Abby Så du mener jeg så ut som en casual? Veeeeeel, det tror jeg nok kan diskuteres. Riktig nok går jeg på kamper uten drakt, men det har jeg personlige grunner for. Dessuten hadde jeg på meg et skjerf, så helt fargeløs var jeg nok ikke. Men hørte jeg du klage på Klokan? Eller er det greit at han går uten og ikke jeg? Det er jo ikke gitt at man er en bedre supporter med en stor "Carnegie"-logo klint utover brystet.


Tja for annledning så hadde jeg Puma trøye på meg som er liksom FFK drakt. I tillegg så hadde jeg min datter på kampen og hun lånte skjerfet mitt.... Og ellers tilbake til spørsmålet om 5 åringer på PH feltet på 16. Mai kampen. 

Som sagt så tok jeg datteren min på kamp i går og hun er 13. I går var det greit men til 16.mai kampen så tør jeg ikke å ta henne med ... Tenk deg hvis vi vinner i Molde ... det kommer til å bli smekkfult overalt og i tillegg så er jo 16. Mai kamp litt ekstra... Mange folk som har forsa på brygga etc... derfor stiller jeg spørsmål om sikkerhet på sånne små akkuratt på denne kampen...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340