Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 08 mai 06, 09:48
Jeg har fulgt med på Fotball Xtra på TV2 hver søndag fra kl 22.15. Der tar man kamp for kamp og vurderer lagene utfra de prestasjoner og resultater som foreligger for dagen. Det er mulig jeg er paranoid, men jeg synes at FFK får langt mindre oppmerksomhet enn de andre lagene.

I går synes jeg dette var ekstra tydelig. I analysen av kampen, var det ikke et eneste ord om FFKs prestasjoner, på tross av at de rundspilte og ydmyket fjorårets seriemester etter alle kunstens regler. Alt de fokuserte på var VIFs dårlige kamp og Rekdals frustrasjoner etter kampen. Det var ingen intervjuer av FFK spillere/ trener(e). Heller ingen i studio som nevnte FFKs fantastiske spill med et ord. 

Jeg la imidlertid merke til at Tromsø fikk fyldig dekning fordi de endelig "våknet til liv". Da haglet spørsmålene i studio fra programleder til de andre deltakerne: "Viser Tromsø at de nå har planer om å hevde seg", "Betyr dette at Tromsø har et mye bedre lag enn de opprinnelig har vist så langt".... osv osv osv.

Hvorfor får ikke FFK slik analyse etter å ha overbevisst? Hvorfor blir de "glemt"? Er det flere som har lagt merke til dette? Er det slik at TV 2 har bestemt seg for at FFK er et ikke-tema? At FFK er et grått, trist lag som egentlig ikke har noe i Tippeligaen å gjøre. Når de første overbeviser og vinner, så er det et resultat av at motstanderen har hatt en "off-day"??? Jeg  bare lurer...

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340