Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klansskalle

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 mai 05
Innlegg: 11

Lagt til: 07 mai 06, 10:05
[/quote]
Ja.
Nå er det solgt, et sted mellom 8.500 - 9.000. I dag blir det fullt. Værmeldingen melder at det blir sol og varmt, mellom 18-20 grader under kampens gang [/quote]

Herlig!
Sola skinner vakkert ned her og nå er det like før jeg russler i dusjen, må være ren og pen både foran, bak oppe og nede når en skal ikle seg "den vakre blå" må vite!
Så går turen ned til gode plankevenner på Rolvsøy hvor noen få utvalgte tamme Klanskaller samles sammen ditto plankær for en grillings og kald pils i det vakre været.
For en setting før en kamp!
Tipper brygga blir stinn av blå og rødkledde og full øs på stadion senere, måtte vi få en fin underholdende kamp uten skjemmende dommertabber, i en slik kamp ønsker en neste å dele poenga med "gode venner" men egoisten i meg ruler og hjertet vil ha alle tre.
Lykke til folkens la oss lage foppallfest slik at alle med hat til det ene eller andre laget ser og lærer litt!

Skalle.
Snart klar for den første pilsen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340