Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 06 mai 06, 23:48

Opprinnelig postet av bønna

Faen mann, du kan jo ikke bare annta ting!! Jeg er inneforstått med at enkelte kun er ute etter å lage bråk, men det er jo sånn at PH tilogmed har hatt problemer med at noen casuals skulle "ta" dem. Jeg håper egentlig det er du som får deg en dans med noen casuals, så du til slutt klarer og skille mellom det og ultrasfenomenet.

Kanskje du bør sette deg inn i saker og ting før du uttaler deg noe om det. Jeg ga deg en link, men det virker som om du har tatt på deg ølbrillene allerede, eller kanskje det bare er det at du ikke kan så veldig godt engelsk?

Jeg kan godt fortelle deg grensen mellom ultras og casuals. De som går i klubbeffekter er såkalte "juletre" eller "ultras", de som går i Burberry, SI, Lacoste etc og som liker og slåss er "casuals". Forsto du?


Øy. Seriøst. Annta??? Har DU lest din egen link???

Although Ultras groups can become violent, unlike hooligans most games go with no incidents or minor scuffles with the local police force. 

&

In Spain, ultra is understood primarily as ultraderechista ("extreme rightist"), while there are leftist and separatist supporter groups. The use of neo-Nazi symbols like spelling Ultras Sur with runic SS and violence against supporters of other clubs, including the murder of a Real Sociedad fan, has made Spanish authorities very concerned about ultra activities.

Uansett, dette er jo bare et leksikon... 

Hvis du ikke ser av mine innlegg i debatten at jeg faktisk vet den teoretiske forskjellen mellom ultras og casuals, ja da lurer jeg på hva slags briller du MANGLER...

Kan godt hende at du bønna ikke er ute etter bråk, men det er noen i disse kretsene som ikke er som deg. Det er en realitet du og jeg må forholde oss til når vi skal på kamp. Brigadeopplegget ditt vil tiltrekke seg disse. Hvis du altså ikke skjønner det, ja da ender det vel opp med juling en dag før du gjør det...

Hva med de poengene/ spørsmålene jeg stilte deg i forrige innlegg??
Har du noen gode svar på de??? 

 

 

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340