Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 06 mai 06, 09:35
Endret: 08 jun 11, 20:56
Endret av: Arte et labore

Men det jeg mener er at det dere starter opp er helt fei, eller at dere har starta dette helt feil.

Blussing, banner og synging

Der har jo som propellen og jeg skriver Plankehaugen  har jo Tifo gruppe... Lag banner sammen med dem.

Blussing.   Plankehaugen har alltid spørt FFK om dem får lov til dette på indre bane før kamp. Dette pga  sikkerhets forskrifter.


Start heller med stell dere sammen
Hør heller med plankehaugen om dem kan sette av(reservere plass på Feltet til dere), slik at dem som har lyst til å være med på dette gjør dette i regi av Plankehaugen.


Syns det er flott jeg at dere har lyst å gi alt for FFK jeg, noe dere skal ha skryt av, men jeg tror ikke dere vet hva dette kan føre med seg.

+ hvem tror dere får skylda om noe skulle skje på Kampene nå? Ikke plankehaugen men dere/gruppa deres


Seff vet jeg hva som hente i Kristiansand, seff ser jeg hvordan utviklingen holder på å bli, å Det er skremmende, 
+ det at dere nå starter en kjerne m eget banner med mere kan føre med seg en del problemer, når dere har eget banner er dere faktisk slik som jeg ser det utbryter gruppe av plankehaugen inntil Plankehaugen evt har godkjent det....... 
Er synd å si det men jeg regner med at både FFK/Plankehaugen kommer til å si nei til dette inntil videre. Selv om dere sier at dere gjør det er for å ha en gruppe som er aktive når det gjelder synging med mere.

Se hva som skjer i Enga, se hva den ultras gruppa i Lsk gjorde(mest sansynlig en fet bot til FFK)
Se hva som skjer i Kristiansand, der kommer de mest ihugga supporterne til FFK som blir stoppet/eskortet av politiet pga det svever rykter om at noen vil slåss/bråke m dem(har jeg blitt fortalt av en som var med)

Selv står jeg ikke på plankehaugen feltet da jeg er oppvokst med sitteplass på hovedtribunen, men er ganske aktiv på de bortekampene jeg er med på.


Som sakt  syns Bønna skulle ta kontakt m plankehaugen høre hva dem sier til dette.


+ syns at det er fint at vi kan diskutere dette.. + jeg er ikke sur/hater dere som starter dette...

men er utrolig Redd for konsekvensene dette kan føre m seg.
god Tanke med å samle de som har lyst å synge.. men gjør det i regi av Plankehaugen.

Neste år har vi ny stadion.. med 1200-1500 plasser til plankehaugen
Prøv heller Alt nå ta kontakt m plankehaugen slik At de som viser interesse for gruppa deres kan få sentrale plasser på den nye stadion, Men i Regi av Plankehaugen.


håper dere lykkes med å få med flere til å synge og mere liv på tribunen

Zoran all ære til deg som klarer å dra igang oss på hjemme og bortekamper
Bønna og A9(skrev jeg sikkert feil), bra at dere tok ansvar når Zoran ikke kunne være forsanger og en grei debut egentlig(tror Vinden tok mye av lyden over til oss)

Godt jobba
fortsett med det
Bli med på Tifo gruppa lag banner med mere For Plankehaugens tifo penger slik at dere slipper å bruke deres egne penger til dette.

+ det siste gjør dette i samvær med Plankehaugen/FFK

For alle vil vi en ting
Det beste for FFK

Kristian 


ps Zoran jeg tar ikke feil av dere:)
Dere vil det beste for FFK, men jeg tror ikke dere helt vet konsekvensene av det dere skal starte opp....

Positivt nå, kanskje framover også...........
Men så kan det også gå andre veien selv om dere vil det Beste.


håper ihvertfall at dere får samla de som har lyst å synge da.)

NB jeg er ikke ute etter å ødelegge for dere men å diskutere rundt dette da jeg syns noen av ideene deres er bra det med å samle folk som vil synge, men andre ting er mindre bra


:)
sånn da fikk jeg "tømt" meg:)















Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340