Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 mai 06, 22:57
Opprinnelig postet av mr_max


har bar en ting å si jeg

Idioti




Vel, du sier det hadde vært gøy om 10 på PH og 100 på Hoved hadde gjort det, men du avslutter med å si at det er idioti? Hva er det for noe å skrive?

- Har du noen gang holdt en bluss?
 
Jeg har holdt bluss ja, og mine erfaringer er at kvaliteten på blussene varier veldig, fra kraftig sprut til nesten ikke no sprut i det hele tatt.

- Se for deg en full person deiser rundt med en bluss......

Fulle personer skal ikke slippes inn på stadion uansett, så det ser jeg ikke som noe problem. Det er ikke et godt nok argument for å ikke tillate bluss syns nå jeg. Har heller ikke hørt om noen ulykker med bluss i sammenheng med noen fotballkamp, men kanskje det er noen her som kan oppdatere meg på den fronten?

- Er vel en grunn til at plankehaugen står nede på grusen når dem gjør det
men for all del

Jeg vet ikke grunnen til at PH står nede på indre bane for å fyre opp bluss, det ser uansett ikke så jævlig fett ut. Blussing skal være spontant! Det skal utrykke glede og engasjement! Ikke bare være en intro på en kamp, tar liksom vekk litt av sjarmen..

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f