Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 03 mai 06, 16:32
Joda, det er jeg innerforstått med. 

Og joda, jeg er enig i at plankehaugen bør være for alle. Men når det kommer til feltet vårt på stadion syns jeg faktisk ikke det bør være for alle. Har du besluttet å stå på feltet bør du være oppmerksom på at det er vi som skal lage en fin ramme rundt kampene til FFK. Det er vi som skal lage livet. Tror ikke alle helt skjønner at det er faktisk absolutt INGEN andre enn oss på feltet som virkelig skal synge og lage liv. 

Og vitsen med plankehaugen som du nevner kan man diskutere når det kommer til kampene, når 3/5 ikke synger, og da kunne det heller vært bedre for oss som virkelig vil synge å lage en ultrasgruppe som er gratis. Klart du tjener kjapt opp de 150 spenna når du har fått vært på endel kamper og SETT FFK, pluss litt dugnadsarbeid osv. Da er ikke 150 spenn mye for ett medlemskap, med tanke på at HT-billetter koster ca 200, og tanken på å stå i klokkesvingen gir veldig dårlige minner. Men det er faktisk der, mange av plankehaugmedlemmene skulle ha stått, uten at jeg nevner navn eller har navn. Der koster også billetten 80 raske. 

Så ja, jeg er helt enig med deg. Noe bør gjøres før engakampen, da jeg nekter å bli pissa på på hjemmetribune.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f