Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 01 mai 06, 13:15
Jeg er blant dem som tippet 0-3. Sånn sett var LSK en skuffelse. Jeg hadde faktisk ventet at de skulle skape mye mer. Så at kampen ble jevn, er i grunnen gledelig. Når det er sagt at jeg ventet at FFK skulle skape mer enn de gjorde også, så de skuffet meg tross 0-1. Men LSK var mye svakere offensivt enn jeg hadde forventet. 

Alt i alt har vi ikke hatt merginene med oss så langt. Mot Brann misbrukte vi mange 100% sjenser, mot Viking hadde vi spillermessig overtak, i går var det jevnt og vi ble snytt for straffe. I tillegg fikk Koren hjelp av vinden til å skåre et praktmål. Kanskje vi burde utnyttet vinden bedre også? 

Uansett - angrepsmesig var det tynt i går. Vi går oss stadig fast i midten. Istedet for å skyte, har Brenne tendens til å skulle prøve å drible 3-4 mann midt i det trange LSK forsvaret. Men bevares - LSK er et vanskelig lag å spille mot, de er defensivt disiplinerte og tøffe i duellene.

Mot Start har jeg håp om at marginene er med oss - at det er vi som skårer og som har dommeren på vår side. Tar gjerne en reprise fra i fjor resultatmessig sett.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f