Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 01 mai 06, 00:23
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Enig der Scheie. PAC var god i dag. Er flott å se hvordan han har hevet seg i det siste. 

Øy, Husgutt! Husker du "shabby location" eller? På VGD for ei stønn sia? Titta over på den nye stadion i sta og da kom jeg til å tenke på det. Han som mente at den nye stadion vår ligger på en "shabby location" men som vi ga huden full. 

Dæsken. Makan til avsporing og internprat! Må sette fra meg flaska litt.


hva i alle dager? hvem er du på vgd igjen?= hehe... var forøvrig en tur innom nye stadion idag jeg og.. blir så vakkert assa:)


jeg savner kreativitet på topp.. men som sagt, tror jeg det løsner..  å rope på nye spillere hver gang det butter litt i mot blir for enkelt.. men klart, tar gjerne imot bedre spillere jeg. men mener ikke det er det det ligger.

på en dag med svært vanskelige forhold, gjorde vi en bra defensiv jobb og burde fått poeng mot lsk, laget som mange tipper som gullkandidater.. syns ikke det er så gærnt jeg. bare uflaks at det ble tap. husk også at vi etter neste helg har spilt mot veldig mange sterke lag. bare lyn og rbk igjen.

oppfordrer folk til å ikke melde seg på hylekoret..

oppturen kommer.


Er Kilevink på VGD. Men det var flere enn oss herfra som var med på "shabby location" DeKjøk var med, Oliver1, Mørten og CaputMundi.

Synes det kommer veldig mye negativt om guttas innsats i denne kampen. Både her og på FB. Kan ikke si meg enig i at det var så ille. Men det kan jo skyldes kraftige røde og hvite briller pluss en ikke nevneverdig stor fotballfaglig kompetanse. Jeg tror det kommer seg. Ikke brillene og kompetansen, men resultatene.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f