Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 30 apr 06, 23:39
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva skal vi si om Toth, han sliter med å finne seg til rette i angrepet og ikke minst score mål, er tydelig at Eggen er missfornøyd med han, for det er andre kampen Eggen bytter han ut


Toth fungerer meget bra som førsteforsvarer. Han forstyrrer LSK`s forsvarere i å spille tidlig opp på Ocean. Dessuten er han et bra oppspillspunkt. Han la igjen mange fine baller til West, Brenne og Ramberg. Kan noen fortelle de 3 sistnevnte at teknisk spill langs bakken, med mange berøringer, ikke er oppskriften på et potetjorde? Skulle ønske FFK kunne spille ballen raskere offensivt en de har gjort så langt. Forsvaret fungerte meget bra i dag. Synd Brenne og Ramberg bare "dasset" bak Koren da han plukket opp en andreball etter en duell mellom LSK spiss og FFK midtstopper(Piroja tror jeg). At det var viktig å forhindre akkurat det vil jeg tro var tema før kampen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340