Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 apr 06, 20:48
Opprinnelig postet av SirLion
Etter å ha sett kampen idag, så jeg noen lyspunkter i kampen, vi var med hele første omgang, og litt i andre, når 0 - 1 målet kom sto Rami Shaaban ganske langt ute, og jeg stiller spørsmålstegn ved den situasjonen....

En annen ting som var elendig idag var PH feltet, de som var forsangere idag gjorde så godt de kunne, men var litt for "snille"... Vi sang, men ble overdøvet av Kanarifansen som sang 2 x 45 minutter, mens vi sang 5 minutter hvert tiende minutt?
Tilslutt gadd ikke jeg å synge, det var flere som ikke sang i hele kampen, noe vi var litt oppgitt over... Håper Zoran er tilbake i neste hjemmekamp, for da blir det mere liv der syntes jeg!!! Minus til Plankehaugenfeltet...

Ellers var det en kamp, hvor vi tapte 1 - 0, syntes flere spillere utmerket seg, og Tronseth var en av dem, spilte godt sammen med Piiroja... Shaaban hadde også en god kamp, - for 1 - 0 målet, men ellers en god kamp...
Ramberg var ikke god syntes jeg, og eller ikke Brenne... Bertie ser ut til å finne til gammel form, men vi viser klart at vi må ha en midtbanesjef og en spiss som scorer mål.... Vi sliter nemlig foran kassa til motstanderne...

Dommern: Ser jeg han så mye som røre beina sine på vår stadion igjen, og dømme like elendig, så tror jeg jeg kommer til å vente på han når han kommer ut.... Makan til slett dømming skal man lete lenge etter.....

Så får dere diskutere videre, mens jeg stikker en tur ned til brodern, og trøster meg med en pils




Rami sto vel langt ute ved et av målene til Ham-Kam også

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340