Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 25 apr 06, 21:05
Endret: 25 apr 06, 21:05
Det som hadde vært så mye lettere var om både Kamma4ever og Superboy hadde giddet å lese ferdig innlegget mitt istedenfor å stoppe midt i setningen.
Jeg skrev: "Dere fikk jo litt hjelp av en viss Alapnes igår også, uten at jeg skal skylde på ham for at vi tapte."
Som dere kanskje ser skrev jeg altså at jeg IKKE skylder på dommeren, fordi jeg vet at guttane gjorde en elendig kamp. Jeg så det med mine egne øyne akkurat som alle de andre som var der.
Grunnen til at jeg skrev det var først og fremst straffa til Kamma. Så veldig tvilsom ut for min del. Og man kan ikke akkurat påstå at han var veldig streng mot Kamma heller (bortsett fra det annullerte målet som jeg er HELT enig i var en feil avgjørelse.) Rønningen fikk jo drøye så mye han ville på hver eneste femmeter. Jeg synes også det ikke så ut som om at det skulle vært corner i forkant av 3-1 målet, men det skal sies at akkurat den situasjonen har jeg ikke sett noen reprise av, så det kan godt være jeg tar feil.

Men les resten av innlegget neste gang iallefall, så slipper jeg å måtte forklare ting flere ganger.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340