Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 apr 06, 20:06

Jeg tror vi skal fortsette med samme formasjon mot Lillestrøm, altså 4-3-3 / 4-2-1-3. Husk at det nå er hjemmekamp, og det blir noe helt annet. På stadion er som regel FFK gode og skaper endel sjanser uansett motstander.

Vi skal ikke gå i den fella og sette opp laget etter hvordan LSK skal komme til å spille, da er vi på villspor fra før kampstart. Tror jeg da... Vi burde heller satse på vårt eget spill, og jeg mener at FFK har en del spennende på gang, hvertfall frem til motstandernes 16-meter der det som regel har gått litt i stå i det siste... men det kommer.

Jeg tror vi skal prøve å sette Hoås ut på høyre kant denne kampen, da jeg mener Stefanutto er LSKs svakeste punkt. Hoås vil i denne duellen være overlegen i alt unntatt fart, og siden vår kjære australier også har en Bertelsen-tendens til å være feilplassert mener jeg Hoås kan skape endel derfra. Tarik bør få hvile fra start i denne kampen føler jeg, og heller komme innpå og skape litt liv og røre etterhvert. 

Toht bør spille midtspiss synes jeg, trenger en okse som kan ta opp kampen med store gutter som Rambekk og Kippe. Han vil også score snart, det er jeg sikker på.

Raymond bør også få en ny mulighet til å vise at han faktisk er en kjempegod fotballspiller. Og på hjemmebane blir han en sentral figur uansett. Enten på dødball eller igangsetter av kontringer.

Midtbanen og forsvaret bør være som det har vært, jeg tror Bertelsen er rimelig tent på å vise seg frem fra en bedre side enn sist.

Og denne kampen scorer faktisk Simen Brenne, det vet jeg!

Laget blir da:

                                                      Rami

Pål André                 Bora                          Piiroja                     Bertie

                                  Jonna                       Hansi
                                                     Simen
Hoås                                                                                           Kvisvik
                                                      Toht

Men men, jeg har tatt feil før...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f