Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 apr 06, 18:31
Opprinnelig postet av danieltr


Vi er såvidt i gang med sesongen folkens!


Neeiiiiiiiida! 

Her er tabellen, folkens:

01 FC Lyn 3 2 7
02 Sandefjord 3 2 7
03 Rosenborg 3 3 5
04 Lillestrøm 3 2 5
05 Stabæk 3 1 5
06 Ham-kam 3 1 4
07 Molde 3 1 4
08 Odd Grenland 3 0 3
09 Brann 2 0 2
10 Vålerenga 3 -1 2
11 Fredrikstad 3 -2 2
12 Viking 3 -2 2
13 Start 2 -3 1
14 Tromsø 3 -4 0

Skal vi forsøke å få litt perspektiv på ting?

Vi har møtt Brann og Viking - to klare kandidater til å kjempe blant de 5-6 øverst på tabellen. Vi har to poeng. Vi spilte bra mot Brann og brukbart borte mot Viking. Vi spilte skikkelig bedrøvelig mot Ham-Kam.  Jeg håpet på 4 poeng etter disse kampene - uavgjort mot Brann, tap mot Viking og seier mot Ham Kam. 

Vålerenga?  De har 2 poeng de også.
Viking? De har også 2 poeng.
Start & Brann?  Avhenger av hva som skjer i kveld - men... 
Tromsø?  Jeg forventer at Tromsø skal slite i år. Egentlig ingen overaskelse at de ligger der de gjør. 

RBK, Lillestrøm og Stabæk har 5 poeng, mens Ham Kam og Molde har 4 og til sist Odd, med sine 3.

Jeg tror det blir jevnere i år enn noensinne og jeg har veldig vanskelig for å se at en dårlig kamp mot Ham Kam bør være nok for å dra frem det skytset en del her inne kommer med:

-benke kapteinen
-løse Kvisvik fra kontrakten
-benke Bertelsen
-osv. 

Lurer på hva som skjer i Bergen, Oslo og i Stavanger....  Med tanke på forventningene er det vel rart ikke noen har skutt etter spillerne. 

Skjerpings, folkens! Det er greit å være misfornøyde, men pliiiiiis vær *litt* tilbakeholdne med de innlegga som minner om personhets mer enn konstruktiv kritikk...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f