Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 apr 06, 18:10
Jeg tror ikke vi behøver å gjøre radikale ting til Lillestrøm kampen, men noen få forandringer mener jeg vi bør gjøre.

Først så mener jeg vi bør gi både Bertil og Bora en ny sjanse, de vil ganantert heve seg til neste kamp, men det er jo godt å se at Tronseth er en fullgod erstatter tiul Bora, verre er det at vi ikke har noen erstattere til Bertilsen, men fortsetter han i samme stil som på Hamar, så vil nok også Tronseth være et godt alternativ på denne plassen. Hva med Christian Berg, kan han være aktuell på en venstreback plass?

Vi bør gå tilbake til 4-4-2, med Toth og West på topp. Tror de vil gå veldig godt sammen. Toth er sterk i duellene, god til å holde på ballen og også stusse den videre til andre, og er i tillegg en god avslutter inne i boksen. Han er treg på en 40 meter, men er ganske kjapp til å gjøre ting i en radius på 2-3 meter. 
West er jo hurtigtoget, som blandt annet kan bli spillt fri av en smart Toth.

Mc Donald har vært god på de siste treningene og bør få sjansen på venstrevingplass. Bjørkøy bør spille høyreving mot Lillestrøm pga. sine fighter egenskaper og Kvisvik bør få sjansen sammen med Brenne sentralt på midten. Jeg tror Kvisvik kommer til å vise seg fra en helt annen side sentralt enn det han har vist som venstreving inntil nå og det var jo det som var tanken til Eggen i vinter.
Men nå har vi jo mange gode midtbane spillere, og dersom Kvisvik heller ikke imponerer sentralt, samtidig som Mc Donald imponerer som ving, så kan nok plassen til Kvisvik i 1. ellveren henge i en tynn tråd. Jeg føler meg i hvertfall helt sikkert på at på sikt så vil Mc Donald komme til å spille seg til en fast plass på venstreving og jeg føler meg også ganske sikker på at Kvisvik vil finne formen og vil komme til å briljere sammen med Brenne sentralt på midten eller som et bindeledd mellom midtbanen og spissene. 

Da blir laget mitt mot Lillestrøm slikt:

Rami Shabaan

Czwartek
Bora 
Piiroja
Bertilsen

Bjørkøy
Brenne
Kvisvik
Mc Donald

West
Toth

Dersom dette ikke fungere så har vi jo bla. disse spillerne på benken: 
Tronseth, Ramberg, C. Berg, Røn, Hoås og Wiig

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f