Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 09 mar 06, 11:49
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Når man ser hva det koster å gå på fotball kamp i f.eks England, med den kjøpekraften mannen i gata har der, så synes jeg det er pinlig at noen som kaller seg fotballsupportere i Fredrikstad klager på prisene på sesongkort. 


Du synes det er pinlig.... Hvis flesteparten hadde tenkt som deg, altså mener at pris vs produkt ikke betyr noe, hadde vi solgt like mange sesongkort som i Ålsesund og i Stavanger. Men faktum er det at sesongkortsalget helt enkelt er ræva i forhold til potensialet i fotabllbyen Fredrikstad. Derfor er min påstand at når flere tusen potensiell sesongkortkjøpere velger å la være, ja da er det noe galt med pris og produkt. Hvis du velger å beskrive en så stor andel av FFKsupportere som pinlige, er det vel du som er litt smalsynt!? Man må forholde seg til realitetene....

Jeg er sikker på at man selger flere tusen flere sesongkort når produkt og pris matcher bedre, dvs. når nye stadion åpner...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340