Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 29 jan 06, 11:35
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg tror denne lagoppstillingen kanskje kan være nærme sannheten, dersom det ikke kommer flere forsterkninger:

-------------------------Shaaban--------------------------

Tronseth----------Bora----------Raio-----------Bertil

------------Jonna-----------------Brenne---------------

West-----------------Raymon------------------Mackie

--------------------------Hoås-----------------------------

Vi har veldig god bredde i år. 
Toth kan komme til å erstatte Hoås, dersom vi spiller med kun en spiss. 
Tarek kan erstatte West på høyresiden, eller gå inn som spiss, dersom vi spiller 4-4-2 og West blir en av to spisser. 
Wiig kan erstatte Mackie på venstresiden, eller gå inn som både enslig spiss og sammen med en annen spiss. 
Både Ramberg og Christian Berg er gode erstattere på midtbanen og PAC er jo fortsatt høyaktuell som høyreback, selv om jeg har større tro på Tronseth der.
Det er sikkert noen jeg har glemt, men etter min mening så har vi nok en betydelig bredere og jevnere tropp, med flere muligheter i år enn vi hadde i 2005.


Veldig enig i den lagoppstillinga, det er nok det beste laget sånn som det ser ut nå. Det som overrasker meg litt, er at så mange her inne ikke har med West i første 11 sin. Jeg mener at hvis West er skadefri så bør han spille fast. Og han bør væra så høyt i banen som mulig så vi får utnytta farta hans. Ellers har jeg veldig tru på Kvisvik som en litt mer sentral brikke i år, kan bli viktig med pasningsfoten hans.


Kanskje det er nettopp på grunn av at han har vært så mye skadet at folk ikke "tør" å sette ham i første 11`eren sin? Skam dere!

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre hjerter!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340