Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 jan 06, 14:14
Opprinnelig postet av bjorn
Blusse på PH-tribuna ? Er du gal ?
Det ville jo skadet "snilleste i klassen" stempelet til PH

Det var en bølle som fortalte meg engang at Vålenga/klanen aldri hadde fått noe bot for blussing siden de aldri gjorde det på hjemmebane, kan være noe i det... men vet ikke sikkert. (kan være det er usant også)

Kan se det for meg, du står der med blusset i hånda og hele guttekoret står og titter stygt på deg...

Haaahahaha



Hehe, ja du sier noe der! Vi er den gutten i klassen som skal være snill mot alle, men blir allikevel ikke populær blandt jentene fordi han ikke er vill nok..

Mange vil nok si at jeg har feil holdninger, men som en annen her på forumet sa, bortelaget skal ikke føle seg hjemme, de skal føle seg hatet(for de som mener jeg har feil holdninger les: sterkt mislikt eller uglesett om du vil).

Det er derfor jeg elsker kampene mot Ham-Kam. Makan til usympatiske drittsekker skal man lete lenge etter, det er sånn at man virkelig elsker å hate et lag som Kamma!

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340