Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 06 jan 06, 19:26
Opprinnelig postet av dracula

Flott at du tar denne opp igjen. ( synes jeg)
Kan ikke svare på alt du spør om slik i farta, men prøver meg på noe.
1: Zidedine Zidane spilte vel for Girondies de Bordeaux før Juve  (tror jeg.)

2:Første VM 1930 i Uruguay, finale Uruguay-Argentina 4-2 ( her er jeg sikker)
3: Hjemmebanen til Leeds var før iallefall Elland Road. ( om dette er skiftet vet jeg ikke, er jo fossil)
4. VM i Sveits i 1954, vinner Tyskland slo Ungarn 3-2 i finalen ( sikker)
5: Ghaneser i FFK , har ikke peiling her & nå

6: Nordmenn i MU. Tja, tankespill. Ronny Johnsen, Henning Berg, Nedland er jo de sikre. 8trolig noen flere som har prøvd seg uten at jeg husker de nå).

7: Mest scorende norske herrelandslaget i fotball gjennom tidene, skam og si vet jeg ikke, men tipper Jørgen Juve som oppnådde vel 33 mål på 45 kamper.
8: Må tippe Just Fontaine, Frankrike i Sverige 1958, var vel 7 mål.( om denne er blitt slått, husker jeg ikke nå)

9: Første utvisning i Cup-finale. Kevin Moran MU mot Brighton, var det vel. Årstall 85? ( så kampen i TV)

10. Roar Johansen., 
Håper noe er rett, men her er fortsatt mange muligheter for de med bedre husk eller som tar jeg tid til å sjekke.



Veldig bra Dracula!

Noen veldig få justeringer fra min side:

5. Sulemane Sane (Skrives det sånn?)
6. Og Solskjær som kanogvetalt nevnte..
8. Just Fontaine er riktig, men han scoret hele tretten mål!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340