Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 19 okt 03, 23:11
Opprinnelig postet av ajg
Hvorfor gjør de aller fleste supporterne det da, hvis de tar avstand fra det??

grunnen til at man begynte å synge ikke kast, var fordi søderstjerna kom bort til oss og sa det, og for ironiens skyld sang da de samme supporterne som hadde nettopp hadde kastet, "ikke kast".

jeg var faktisk ikke en av dem som kastet..

må jo til slutt få si at de aller fleste synes det er litt morsomt i ettertid etter at noe sånt har skjedd.. det var flere enn meg som lo etterpå.. det at man kaster viser bare sinne - og dermed EKTE følesler for FFK!!!!


Må si du skremmer meg med det du sier her. For det første blir det alt for dumt å si at de fleste gjør det. De fleste hvem? Det er meget sjelden vi opplever slike saker i norsk fotball, og iallefall sjelden at noen går inn for å treffe en dommer/motspiller etc med en gjenstand.

At du og sier at du syntes dette var morsomt, da begynner jeg virkelig å lure. Synes du virkelig det var artig at en/flere av dine medsupportere kastet noe etter dommeren, og faktisk traff?!? Heldigvis er det er stort flertall av folkene her inne som tar avstand fra dette, for hvis flere hadde vist en slik holdning, er jeg ikke sikker på om jeg hadde våget meg til Fredrikstad forrige helg...

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340