Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 21 des 05, 16:42
Endret: 21 des 05, 17:21
Opprinnelig postet av A.Scheie
Skader vel ikke med et åpent forum, men jeg ser problemet i at nettstedet domineres av andre temaer nå i norsk fotballs tørkeperiode. Er enig i at fotball bør dominere et fotballforum.

Ide: Hva med å beholde "åpent forum" men samtidig ordne det sånn at åpent forum ikke påvirker siste 50 eller siste 10? Bare et forslag.

PS! Åpent eller ikke... Spiller egentlig ingen rolle for meg. Som andre har påpekt, det som ikke interesserer meg gidder jeg ikke å lese. Så enkelt er det. :)


Vi diskuterte dette på "kammerse" her om dagen da vi også syntes det er litt i overflood av ikke-fotball relaterte innlegg i det siste.. Og da begynte jeg faktisk å ordne en slik løsning som du skisserer her.

Men det viste seg at når jeg lagde dette forumet i vår så laget jeg det ikke slik at det er en direkte link mellom kategori og innlegg i databasen.. Så derfor gikk det ikke sånn uten videre å få fjernet alle de som er skrevet i åpen forum..... 

Jeg vet dette høres veldig rart ut for de som kan litt databaser, men det er fordi det er en rekursiv databaseløsning med underkategorier og alt mulig greier.. + et par snæksi måter å gjøre siden superrask på... Så for da å kunne fjerna alle under `åpen forum` måtte jeg ha hatt en utrolig stygg (og ikke minst TREG) spørring for å få dette til..

Men blir ønsket stort nok.. Så gjør jeg om på databasestruktueren slik at det går.. Men ser ann litt først..

---------------------------

Sjefskodærn


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340