Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 des 05, 16:39
Endret: 10 des 05, 17:19
Opprinnelig postet av Vidar
Opprinnelig postet av A9$h

Trenger en med plass til 900,så hvis noen har en bra side,så spytt ut

Get real. Du finner ikke noen gratistjeneste som tilbyr plass til så store filer og selv om du betaler så spørs det om det ikke blir dyrt etterhvert. Du kan jo satse på fildelingopplegg der filene går direkte fra klient til klient.
Men filen bør neppe være så stor hvis du konverterer til Divx. Det reduserer gjerne filmer tatt opp med videokamera til en tiendedel.


Har ikke tid til å sette meg inn i hvordan jeg skal få rippa dette over til divx pga hektisk periode med eksamener,så den oppgaven får noen andre ta.
Men er i gang med å uploade de i 4 deler,funker kanskje bedre...Oppdaterer her hver gang jeg får lastet opp en,slik at folk kan begynne å laste ned


Del 1:

http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=0IA4RY2QV3WYC13RCSQVZUXVA4 

Del 2:
kommer
Del 3:
kommer
Del 4:
kommer

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340