Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 des 05, 23:42
Bra sakt av både Finn og hiawata! Vi kan kanskje evolvere oss til neste år, hvis vi får lært opp enkelte i hva dette dreier seg om, for vi har helt klart potensialet, det er det ingen tvil om..  Tror ikke det skal  så veldig mye til heller, man må bare få litt "mentalita ultra"-mentaliteten opp i huet(satt litt på spissen)!

Det er jo mye unger som er potensielle PH-medlemmer på kampene, så å vise de hva som er ekte tribunekultur er viktig.. Husker sjæl når jeg var 9 - 10 år og sto sammen med Klanen(ikke døm meg for det, vi lå fortsatt i 2. divisjon) for første gang med tanta og onkelen min og alle rundt meg begynnte å synge av full hals, det var da jeg fant ut at det ikke bare var spillet på banen som betydde noe for meg, men rammen rundt kampen også.. Dette vil jeg videreføre til de yngre på stadion..

Jeg ser faktisk lyst på framtiden når det gjelder supporterkulturen her til lands!

Gleder meg til å stjæle noen bannere til neste år



  

---------------------------

If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340