Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 des 05, 13:15
har potensiale til å ble den ledende klubb og lokomotiv for ikke bare Østfold, men også deler av Bohuslãn.
Fredrikstad har den fotball kultur, interesse, supportere og historie som er nødvendig, men
for å lykkes med det trengs den ydmykhet fra ledelse og supportere som skal til. 
Dette fordi at kun gjennom ydmykhet og dertil respekt for andre kan FFK bygge seg opp til å bli det naturlige samlingspunkt. 
Likevel i disse framtidsvyer er det allerede ting som skurrer, f.eks det faktum at man bygger en stadion kun for 12000-14000 tilskuere. Dette er ikke offensivt dersom en har planer om å bli hele denne regions hovedklubb.

Mitt tips blir derfor, tør FFK og satse offensivt og ydmykt kan de i løpet av noen få år bli både en toppTL klubb og ett drivende lokotiv i regionen. 

Skapes den situasjonen ser jeg ikke bort fra at Østfold både kan ha topp TL klubb samt middelhavfarer(e) i TL i framtiden.
Det er egentig intet i veien for at Østfold på ny kan bli fotballfylket i Norge.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340