Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 09 des 05, 12:15
Endret: 09 des 05, 12:16
satt og leste adressa i dag morges og lurte på det samme. vet at de(kjernen) har irritert seg over tilbudsjegerne og at de har snakket om slike tiltak. Og seff er dette en løsning. Jeg er bare ikke helt sikker på hvor god denne løsninga er i forhold til at vi både skal ha en viss takhøyde og skal klare å rekruttere og lære opp nye sangere. Det er ganske vanskelig å finne balansegangen mellom å være åpen og inviterende og å samtidig stille krav. 

uansett hvor irriterene disse rebattrytterne kan være, er de først et problem i det øyeblikk de fortrenger folkene vi vil ha der. så fremt dette ikke er situasjonen, noe jeg forøvrig ikke har helt oversikt over, velger jeg¨å se på de ikke-syngende og mumlende supporterne som en ressurs vi ikke har klart å utnytte. Følgelig mener jeg fokus bør være å få flere til å bidra, snarere enn å spisse den eksisterende gjengen.

---------------------------

på vinger over europa


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340