Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 des 05, 18:37
Opprinnelig postet av Isoaho
Her er det bare å bøye seg i støvet for en herlig analyse. Mini Jacobsen var vel også innom en tilsvarende tankerekke, hvor det kun var plass for de klubbene med flest tilskuere på tribunen. Jeg velger variasjonen og prestasjonene på banen.
Fjedjik spiser kanskje lapskaus på mandag, lapskaus på tirsdag, lapskaus på onsdag, lapskaus hele uken, lapskaus til hverdag og lapskaus til fest. Hadde det ikke vært morsomt med litt variasjon? Men, hva om plassene har endret seg om for eksempel tre år? Moss er i eliten og FFK er i første. Skal vi samles om Moss, da? Eller kanskje Sparta plutselig ypper seg? Alle mann til Sarpsborg! Nei, hold på det laget du har og håp av hele ditt hjerte at de gjør det så bra de bare kan på banen. Og ikke glem nyere historie. FFK har hatt to sesonger i bunnen av eliteserien. Moss hadde fem. 
Tipper du synes din egen idé kun er god, dersom den gavner FFK. Eller er du så raus at du mener det samme om Moss eller Sparta plutselig er det beste laget i Østfold?

Moss FK - Østfolds Stolthet

Kjør debatt! 
...hvis vi gidder...


Forandringer blir det uansett så lenge 2 -3 rykker ned hvert år. 

Dessuten snakker vi ikke om hva som er sunt. Men om hvordan tilstandene er, og en appell ut i fra det...

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340