Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 07 des 05, 17:12
Opprinnelig postet av A.Scheie
Ikke for å være gledesdreper her, men....

Hva jeg tror er en sak, men jeg ser også faren ved at det ikke er sikkert det er en ny spiller... Kan like godt være noe annet, f.eks. Enerly eller ny hovedsponsor....

Heller nok mest mot at det er en spiller, men blir ikke overrasket om det er noe annet.

Myhre, Shabaan eller Rushfeldt.... Det beste i mine øyne hadde vært sikre og positive nyheter om Enerly. Men det er nok å håpe på for mye...


Det beste hadde jo vært om det var gode nyheter om Dagfinn. Ingen tvil om det. Det ønsket står uansett høyest - og det håper jeg det gjør for alle som har følelser for FFK. Men det er nesten ikke lov å håpe at vi skal få en så god nyhet... 

Er nok mer sannsynlig med en spiller og da hadde det vært fint med en storfisk. En storfisk ala Myhre nå ville vært positivt med tanke på andre forsterkninger senere i vinter også.... Da vil klubben i så tilfelle sende ut et signal om "hvor liste ligger...."

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340