Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 nov 05, 10:51
Opprinnelig postet av Ixnay^
Synes vel heller at det er barnslig å henge seg opp i det... Bagatell sier nå jeg.


Denne artikkelen i f-b kom på trykk i en periode hvor media trykket på ffk var meget sterkt. Det var i denne perioden F-B kjørte sin "bli kvitt drillo artikkel også". Etter et tips fra en anonym person trykker f-b saken som går på at Raymond flyr på byen to dager før avreise til bodø kampen. Sannheten er at Raymond viser to bergensere (Vollvik, bl. annet) byen. Denne saken ble forresten avvist av bl. annet VG. Det er ingen historie i det hele tatt og kun en sak for å skape et negativt trykk mot ffk. Fredriksstad Blad lykktes forøvrig delvis i sin misjon. Synes det er helt greit av Raymond å boikotte intervjuer med en avis som oppfører seg slik. Jeg velger også hvem jeg vil snakke med. Jeg gidder for eksempel ikke snakke med personer som bare slenger dritt.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f