Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 13 okt 03, 15:32
Endret: 13 okt 03, 15:48
Les hva mer jeg skriver, Costanza. Liten tvil om at presshøyden var stor hos Hønefoss, når FFK prøvde å spille seg ut, eller akkurat hadde gjenvunnet ballen. Hvor ofte var ikke to eller tre oppe i en av deres midtbanespillere som nylig hadde vunnet ballen?

Holters: Etter scoringen var vi fortsatt det beste laget i tre kvarter. At dere klarer dette å hevde at vi drøyet tiden, blir bare dumt. God tid i oppbyggingen av spillet, ja, men det er noe annet. På dødballene skjedde det en gang vel at en brukte for lang tid, når Dadason stod alt for nære.

Å si at vi lå med 8 mann bak hele tiden blir jo totalt galt, når det stortsett var defire på midtbanen som skapte det offensive. Bukken var ikke like mye med forover som de andre, men de tre andre derimot, det må tilogmed du ha sett?

math: Har du skjønt noe av det folk prøver å få frem? Tydeligvis ikke.
Utsagnet "Hønefoss var best de første 60 KUN fordi FFK sugde, så enkelt er det. " sier vel det meste.

Pk: Latterlig sene dueller faktisk, jeg må le.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f