Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 25 nov 05, 20:27
Endret: 25 nov 05, 20:28
Kan si så mye som at målet for 2005 har vært å få Norges mest veldesignede supporterside. Hvordan vi kan score likt med en rekke andre supportersider og jaggu også bli slått på design - DET fatter jeg ikke! Jeg mener - helt objektivt selvsalg - at vi er minst to poeng bedre enn nestemann på lista når det gjelder design. :)

Innholdet synes jeg det er greit at vi scorer svakt på. Målet for 2006 derimot er å bli Norges beste supporterside på alle områder. Vi har en del stoff (tilgang til mye statistikk) som vi skal forsøke å få opp, men ting tar tid og det har vi lite av.

Fra min side så skjer det ingen verdens ting før etter nyttår. Jeg er midt inne i en heftig eksamensperiode og den 15. desember drar jeg til Kina i tre uker! Gleder meg! :)

PS! Tror juryen har misforstått denne siden litt... Vi har da ingen verdens ting med salg av supportereffekter å gjøre. Kanskje vi burde fikle med det også i fremtiden...? :)

PPS! Vi er alltid ute etter folk med gode ideer, så det er bare å ta kontakt om dere kunne tenke dere å skrive litt for oss!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340