Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 21:00

Hvorfor disse Cæsar? 

Fantastisk å sitte og se hjernedød tv uten å måtte konsentrere seg for å følge med på en eventuell handling! Ikke minst er det geniale med Cæsar at det går så raskt unna i svingene, slik at man klarer fint å henge med i handlingen selv om man kun kikker innom en gang i uken..

Synes det er fint at unge norske skuespillere har en serie der de kan få verdifull erfaring i forhold til skuespilleryrket jeg.. Det sies her at prestasjonene her ikke er bra, men det er jo de samme som sier at de ikke ser på serien.. Fint da at disse unge nevnte har et sted de kan bli gode skuespillere, der dere ikke ser dem, og muligens kan få roller i kvalitets-tv eller -film som dere da kanskje ser på!

Hilsen Daniel, som hvertfall innrømmer at han følger med! Se og Hør leser jeg og!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340