Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 13 nov 05, 19:12
Fordi om jeg ikke er personlig kristen , så kan jeg ikke se noe som helst problem med dette samarbeidet eller 3:16 generellt.
Hvem har vondt av en velsignelse fordi om en ikke er personlig kristen eller ateist.  Om 3:16 ønsker å være sponsor så må det være helt greit og da må de få lov til å foirmidle et budskap slik alle sponsorer gjør spesiellt om det holdes på det nivået som skjedde på stadion.
Vi har tross alt en grunnverdi i Norge fortsatt , der er den norske startskirken, den er vel ikke så langt unna det som disse står for.

Skjønner også de som ser det positive i det å sende ungene sine til østfold hallen ,  da slipper de å drive rundt nede i byen med alle de farene det kan medføre en sen kveldstime.
Tror det er veldig få som får noe men av å høre noen minutter om guds ord . 
Om denne klubben består når mine barn er i den alderen , så kommer ikke jeg til å stoppe de i å delta der en kveldstime for å ha en sosial omgang med andre.
De fleste av oss har jo blitt konfirmert , uten at vi ble personlig kristne. Om noen blir såkalt omvendt så er ihvertfall det bedre enn at de ramler ut i uføret med bruk av narko . 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340