Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 nov 05, 11:35
Opprinnelig postet av bjorn
Opprinnelig postet av FFK rulær!!
hallo!!! dere vet absolutt INGEN TING om 3:16!!! døm prøver ikke å få ungdommene til å bli kristene!!!!


Du får fortelle oss uvitende hva denne organisasjonen har som mål med samarbeidet du da vettu... ?

De skal nok bare være snille og greie tenker jeg, og misjonere litt da sånn når anledningen byr seg


Alle dere som kritiserer bør heller møte opp på 3:16 sine arrangement, for å se og høre hva som foregår der.
Jeg har 3 barn i barnas eliteserieklubb og et barn i 3:16U sitt arrangement i Østfoldhallen, så jeg vet litt om hva jeg snakker om.
Jeg er ikke medlem i denne organisasjonen, har heller ikke tenkt til å bli det og var også skeptisk første gang jeg lot mine barn prøve dette, men har kun hatt positive opplevelser siden.

Noen her påstår at 3:16 er sleipe og prøver å indoktrinere barne, det vil je si er helt feil. Slik jeg bedømmer 3:16, så har de sett sin oppgave i å holde ungdommen vekk fra gatas mange farer og agendaen er i verste fall å gi barna et grunnlag til å få et liv basert på kristne verdier.

Og et liv med kristne verdier er vel egentlig slik vi alle lever i et såkalt kristent land som Norge, uansett om vi kaller oss for kristne eller ikke. I hvertfall hvis vi holder oss på rett side av Norsk lov

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340