Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 nov 05, 11:27
Endret: 13 nov 05, 11:48
[FFK rulær!!]hallo!!! dere vet absolutt INGEN TING om 3:16!!! døm prøver ikke å få ungdommene til å bli kristene!!!![/

Neida, og julenissen lever!

Selsagt her 3:16 eller andre livssynsorganisasjoner lov til å "misjonere", men vennligst gjør det åpent og ærlig, ikke skjul dere bak "velmenene" ord som da bare blir kvalme.

Heldigvis har også jeg snakket med flere ungdommer som har benyttet og benytter 3:16,slik at jeg mener jeg kan ha rett til uttale meg. ( fjes til de som tror at tenker bare oppstår i hodet på sine motstandere).

Selvsat er det også helt opp til ungdommen sjøl og de vil delta / overvære den/de "kristne samlinger o.lign og hvordan de mottar dette budskapet.

Men ingen kan vel benekte det "psykisk" press som legges på de unge deltagere i en slik "setting", hvilken "makt/inflytelse" lederne har i en slik forsamling/organisasjon.

Dersom lederne på 3:16 ikke er seg sjøl bevisst på dette, er det virkelig grunn til bekymring.

Ps derfor kjære 3.16 ledere og andre som ønsker å "misjonere" gjør det ikke med ord, men med handlinger uten baktanker. Vis ungdommen at dere virkelig mener at de fortjener et sted hvor de kan dyrke fra sin egenart og identitet uten annet påtrykk enn de voksnes handlinger og forståelse for ungdommens situasjon.

Derfor som de gamle punkere sa " Cut the crap"


---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340