Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 13 nov 05, 01:40

Det som har skjedd nå syns jeg Drillo har takla på en dårlig måte. Om det er riktig av FFK å samarbeide med 3:16, skal jeg ikke gå inn på. Dette er forsåvidt ikke noe nytt i norsk fotball. LSK har i flere år hatt et samarbeid med Oslo Kristne Senter, som har sponset LSK, på lik linje med andre sponsorer. Som de sier i Sverige; ”Cash is King” og ” Money talks”.

 

 

Jeg har ikke noen sympatier for pinsebevegelsen (som 3:16 er en del av), men respekterer at andre tror på, og tjener ”sin” Gud som de vil, så lenge de ”oppfører seg som folk”. At Drillo, som er ateist, reagerer på dette samarbeidet er greit nok. Men han må forholde seg til dette på en profesjonell måte, og være lojal overfor sin arbeidsgiver. Drillo var ansatt i klubben for å trene laget. Hvilke samarbeidspartnere klubben skal ha, er det arbeidsgiveren hans som bestemmer, ikke Drillo.

 

 

Roger Risholt og til dels Markus Ringberg ble tidligere beskyldt for å være illojale da de uttalte seg i aviser, etter at de ble solgt/gitt bort i sommer. Men er Drillo noe bedre her? Han burde holdt seg til den pressemeldingen som ble sendt ut av klubben, hvor det heter at en ”totalvurdering av situasjonen – med blant annet mye reisevirksomhet” var årsaken til at han avslutter sitt engasjement i klubben. I stedet stiller han villig opp i media, som han ellers helst ikke vil snakke med, og sutrer om at klubben samarbeider med kristenfundamentalister, han blir mobba osv. Ikke særlig lojalt ovenfor sin tidligere arbeidsgiver, spør du meg.

 

 

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340