Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Newman

Knøttespiller
Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 33

Lagt til: 11 nov 05, 21:16
Det  var jo veldig tolerant sagt , og debatten hadde nok en gang ikke noe med valget av barnehage å gjøre. Skal du kalle andre for flisespikkere og blåse av at det ikke er noe å bry seg om så sett deg i det minste inn temaet. Religon og politikk  er de to tingene i verden som skaper mest fortvilelse og splid i verden, fint at du kan sitte hjemme i stua di og blåse av det, men når man samler 10000 mennesker på en stadion så vil alle tyrper mennesker være der, og sånn skal det da kunne være! Men om feks du  var fra et samfunn der familien din var drept eller måtte flykte kun pga av den tro du hadde så tipper jeg du hadde villet slippe påminnelser om det når du var på fotballkamp. Media, skoler, ja et hvert offentlig rom bortsett fra idrettsarenaene er stort sett fylt med meninger om politikk og religion. Jeg og mange med meg går på fotballkamp for glede meg over fotball og kun det, noe jeg heldigvis kan gjøre uansett hvem som sitter siden av meg. Drillo er først  og fremst en fotballtrener,  om han er kommunist, ateist, bompibjørn eller shaman skal ikke ha noe å si. Debatten handlet ikke om Drillo, konspirasjonsteorier (lurer på hvor du tok det fra) eller ffks mangel på suksess, den handlet om en prinsippsak rundt  at idrett skal være for alle.

---------------------------

FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340