Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 08 nov 05, 16:15
Endret: 08 nov 05, 16:16
Opprinnelig postet av aavdst
Jeg tror dessverre ikke at Myhre kommer tilbake til FFK nå. Han er riktignok fra Moss, men noe mer lojalitet og lyst til FFK-spill fordi han er fra samme fylke tviler jeg på. Så lenge det finnes andre mer atraktive klubber i tippeligaen som gjerne vil ha ham (Viking, Lillestrøm, Lyn) så velger han nok en av disse istedet. 
(ja, jeg mener desverre at disse klubbene er mer atraktive enn FFK for nøytrale spillere).
I dagbladet i dag sier han jo også at han ikke tror at noen vil legge hindringer i veien for at han velger en annen klubb enn FFK (som han egentlig er pålagt å komme tilbake til dersom han forlater Charlton innen året er omme). 
Men skulle jeg ta feil, vil jeg selvfølgelig bli meget glad
For Myhre er en sjef bakerst. En kapteinstype med vinnerinstinkt og verdifull erfaring. Dessuten er han jo landslagskeeper.
En matchvinner som ville tilført FFK-skuta mye neste sesong.



Jeg tror Myhre fikk et godt inntrykk av FFK når han var innom. Vi har en meget god keeper trener, vi har en meget god hovedtrener, FFK har et veldig godt miljø blant spillerne. Dette er ting som kan bidra til at Thomas velger FFK. Det å være attraktiv for spillerne er veldig ofte et spørsmål om smak, ikke alle spiller føler at de samme klubbene er attraktive. I fredrikstad har vi også et potensiale for å bli en topp klubb.

Når Thomas skal velge tror jeg det står mellom FFK og Viking, og det som da avgjør er hvor familien Myhre skal sette bo. Hans familie bor i Østfold, hennes på vestlandet. Det får vi ikke gjort noe med. Men vi må friste familien Myhre til en tilverelse i østfold. Skaffe en jobb til dama også, kanskje.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340