Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 30 okt 05, 17:08
Jeg tror heller ikke at penger er det han trenger mest. Går ut fra at både han selv og FFK har forsikringer som dekker tap av framtidig inntekt i tilfelle skade oppstått på jobben.

Hvorfor ikke spørre familien om det er noe de trenger hjelp til? F eks barnepass, så kona kan være hos Dagfinn så mye som mulig, andre praktiske oppgaver som småbarnsfamilier må løse hver dag?

Besøk, når han blir rask nok til å ta imot besøk? Plankehaugen stiller opp med kor og synger en sang til ham? Et eller annet som er personlig, i hvert fall.
Men jeg vet ikke. Det er så forferdelig, det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen og hva Dagfinn og familien selv ønsker. Det vet de vel knapt selv på nåværende tidspunkt, men etter hvert, når de vet mer om prognosene, så kanskje de også har lettere for å se hva som kunne oppmuntre Dagfinn og evt hjelpe familien?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340