Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 26 okt 05, 22:52
Jeg er ikke bare redd for å tro, jeg føler meg syk.

Bare Start ikke får inn et mål tidlig i kampen... Så kanskje det er smart bare å ha én spiss på topp og satse på et bunnsolid forsvar og en tøff midtbane? På den annen side er jo ikke den formasjonen akkurat det FFK passer best til.

West eller ikke West fra start. Vanskelig taktisk spørsmål, det der.
Hvis han orker å løpe like fort i 90 minutter, så ja. Men det kan han umulig orke. Det er umenneskelig å orke det. Han er jo en sprinter, ingen maratonløper. Intervall-trening er det man blir fortest sliten av, og en fotballkamp kan på mange måter sammenlignes med 90 minutters intervall-trening.

Det er ille å rykke ned. Men jeg inntaler meg at det var mye morsom fotball da FFK spilte i 1. divisjon også! Rykker vi ned, så blir det bare én sesong. Jeg frykter ikke en ny "20-årsnatt". Men vi klarer det. Tror den som skrev at det vil virke veldig demotiverende for Start dersom VIF pøser inn mange mål i begynnelsen, har et godt poeng.
Så for en gangs skyld holder jeg med VIF. Fotball er merkelig. ;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f