Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 24 okt 05, 20:48
Opprinnelig postet av Martin_
Vel, jeg må si det at 1. omgang mot LSK er noe av det tristeste jeg har vært borte i. Det kom seg utover i omgangen men, vi fikk ikke noe trøkk, og det er ikke noe rart i, når det er maks 20 som synger, 25 som klapper når det skal gjøres og mange hundre som står å glor. Jeg ihvertfall følte at jeg bare hørte min egen stemme der jeg sto, og at folk fikk kjeft bare for å prøve å lage litt liv. 
Dessuten syns jeg "Vi er fredrikstad..." ble gjentatt (bittelittegrann) for mange ganger, man må huske på at vi har andre sanger også. 
"Heia Fredrikstad" over tok vi heller ikke, noe jeg savner. 

2. omgangen var en eneste stor fest, selv om vi ikke fikk den uttellingen vi ønska!  Utrolig deilig å høre hele HT svare på Røde og hvite midt i 2. omgang!

:)


er faktisk noe enig.. jeg sitter på seksjon A på hoved, rett over plankehaugen og synes det var mer trøkk fra haugen ifjor. Jeg la også merke til at bare deler av haugen klapper når det skal gjøres, faktisk var det færre som klappet enn de som lot være ved flere anledninger.. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340