Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 24 okt 05, 18:00
Hvis Brian West faktisk er fit for fight, noe han antyder overfor FB, så synes jeg han bør starte. Selv om han eventuelt bare holder 45 minutter. Ettersom dette, muligens, er sesongens siste kamp - så er det heller intet poeng å "spare" ham. Dessuten antar jeg at Start vil gå ut veldig offensivt fra start med et massivt trykk, og det er akkurat da det er verdifullt å ha hurtigtoget West på topp slik at vi virkelig kan bli farlige på kontringer.

Jeg er også litt lysten på å la Helland spille fremfor Ramberg sentralt på midten. Helland har rutine og ro. Gjør sjeldent feil og er sterk i duellene, samt farlig på dødball offensivt. Ramberg er på sitt beste flink til å forstyrre motspillerne og vinner en del baller, men mangler offensiv kraft samtidig med at han av og til gjør veldig slurvete feil som skaper overgangsmuligheter for motstanderen. Det gjør Helland nesten aldri.

Dette er uansett to vanskelige valg: Wiig eller West. Helland eller Ramberg. Men jeg heller nok mot å bruke West og Helland fra start. Resten av laget gir seg selv. I mål bør Sørlie stå, dersom han er frisk.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340