Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 61

Lagt til: 23 okt 05, 10:30
Opprinnelig postet av Klokan
Anish. og hvilken sang du mener vi bør ta så HT blir med ???? Sist mot Molde klarte de ikke en gang Fredrikstad "Klapp Klapp" . Jeg mener all respekt for folk som sitter der men vi  kan ikke forvente at HT skal lage trøkke på stadion. det er oss og Gressvik tribunen som må dra det lasse.


Jeg sitter på D-feltet på hovedtribunen, og min erfaring er at alle blir med på "Rød` og hvite er de beste", "Gi meg en F.." osv. Det er de der lange sangene som ikke blir fulgt opp fra oss, for vi hører ikke PH-feltet sååå godt, og da blir man sittende der alene med sin spinkle stemme på hovedtribunen, og dumt nok føles det litt flaut.

Men "Fredrikstad - klapp,klapp, klapp" pleier vi også å kunne følge. Men forrige søndag bar enten lyden veldig dårlig, eller PH-feltet var veldig lavmælte, for vi hørte dere knapt.

I dag MÅ vi få til liv og trøkk på hovedtribunen også! Kan dere ikke sende en forsanger over til oss? D-feltet, nedre del? Pliiiz? ;)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340