Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 okt 05, 09:57
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Jeg mener at vi har tatt et steg tilbake fra i fjor, og det er en utvikling jeg ikke liker. Greit at TIFO og sånt har tatt seg opp, men synginga er blitt dårligere.


Helt feilaktig påstand etter min mening. tifo har definitivt blitt dårligere  i år, unntaket må være for alle dem som synes at bluss er kjempebra tifo, men de som mener det har ikke "greie på" tifo.
Når det gjelder sang, mener jeg bestemt at vi har blitt bedre og jevnere iår, på hjemmebane. Greit nok at vi var bra i det aller siste kampene hjemme ifjor, men i år har vi vært gode hele året!


Akkurat det med TIFO kan vi legge død med en gang . Den debatten er jeg relativt uiteressert i. Jeg synes mye av det er bortkasta penger. Men hvis du virkelig mener at heiinga våres har vært noe å juble for så skjønner jeg ingenting. Vi er jo knapt bedre enn når vi sto på langsida, når vi var ca.50 som heia. Og det virker som det knapt nok er såpass som heier nå heller. Før så har jeg pleid og vært hes etter kampene, nå er jeg knapt det lenger heller. Hvorfor ?? Fordi vi knapt drar i gang sanger. Vi avslutter jo omtrent før vi får begynt. Begynner vi å bli blasserte eller hva er feilen ??

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340